פרויקטים מומלצים

מגרשים למכירה בהרצליה פיתוח

לא מצאתם משהו שמתאים לכם?

עובדים

בואו לעבוד איתנו
צור קשר

מגרשים למכירה בהרצליה פיתוח בזמינות גבוהה

מגרשים למכירה בהרצליה פיתוח מוצעים ליזמים ולאנשים פרטיים. מדובר על אזור אורבני יוקרתי ונחשב. מתווכים בעלי מוניטין מוכשרים יודעים לתווך בין מוכרים וקונים. כל אחד מהם יזכה להתייחסות ולשירות אדיב ומסור. חברת NYG מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

מגרשים למכירה בהרצליה פיתוח – עם אחוזי בניה

מגרשים למכירה בהרצליה פיתוח מיועדים לבניה. לכל מגרש קיימים אחוזי בניה מוגדרים מה שמשפיע מאוד על מחירו. אלמנטים אחרים המשפיעים על המחיר הינם: גודל שטח, מיקום, כיווני נוף ועוד. כל רוכש פוטנציאלי חייב לבדוק מידע לגביו אותו ניתן לקבל בוועדה לתכנון ובנייה השייכת לרשות המקומית. סמכויות הוועדה מרובות. היא קובעת את תכנית המתאר של האזור והיא אף מציינת לכל דורש את קווי הבנייה וגבולות השטח המותרים לבנייה. המשמעות, בין היתר, היא המרחק לבניית קירות הבית מגבולות המגרש. מתווכים המציעים מגרשים למכירה מצוידים במידע זה ומעבירים אותו לרוכש. הרוכש מצידו יכול לבדוק בעצמו את הנתונים על ידי פניה עצמאית לוועדה. בנוסף למידע זה, ניתן לקבל מידע חשוב אחר לגבי סוגיי גגות, חניות, מבני עזר מותרים, סוגי חיפויי קירות ועוד. מידע מקיף מסייע רבות ללקוחות לבדוק את העסקה על ההיבטים הקשורים בה. הם יקבלו החלטתם לגבי המחיר שהם מעוניינים לשלם עבור השטח.

מגרשים יקרי ערך בהרצליה פיתוח

מגרשים יקרי ערך מוערכים בסכומי כסף גבוהים, יחסית. עם זאת ההשקעה בהם טובה לאורך זמן כי ערכם, לרוב, עולה. מתווך יצלם ויסרוק את השטח כדי להכין הדמיה אותה יוכל להציג לרוכשים פוטנציאליים. צפייה בהדמיה תספק מידע ראשוני ותחסוך ביקור במקום. במידה וההתרשמות הראשונית חיובית ניתן יהיה להגיע למקום ולראותו מקרוב. מתווך יקדם את העסקה לטובת שני הצדדים המרוצים.

חברה בעלת תשתית מעולה

חברת NYG עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ למתלבטים ולאנשים הרוצים להבין לעומק, מחירים ותנאים נוחים, ליווי, סיוע במציאת עורכי דין ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים ללקוחות רבים. הם ישרתו בשמחה אחרים נוספים.