פרויקטים מומלצים

פנטהאוז למכירה בתל אביב

לא מצאתם משהו שמתאים לכם?

עובדים

בואו לעבוד איתנו
צור קשר

מיני פנטהאוז למכירה בתל אביב

פנטהאוז למכירה בתל אביב מוצע לכל מי שאוהב איכות חיים. הוא מתוכנן היטב. הינו בעל נוף נהדר, פונקציונלי, בטוח ועם אווירה מיוחדת. מתווך מיומן יודע לחבר בין מוכרים פוטנציאליים לרוכשים הרוצים למצוא את דירת חלומותיהם. חברת NYG מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

פנטהאוז למכירה בתל אביב – יוקרתי ואיכותי

פנטהאוז למכירה בתל אביב נחשב בעיני רבים לבית המגורים המוצלח ביותר שניתן למצוא. הוא ממוקם בסביבה אורבאנית מפנקת ומסודרת, וניתן לגור בו בתנאים אופטימאליים. ניתן למצוא חדשים או מיד שניה. החדשים נבנים על ידי יזמים המעוניינים במתווכים מוכשרים היכולים לבצע עבורם מכירה בתנאים טובים ובזמן סביר. הם מצידם יודעים להציע את דירת הגג המתאימה ביותר ללקוחות פוטנציאליים. ברשותם כלי שיווק יעילים המסייעים להם במשימה. דירות חדשות נמכרות כשהן על תוכניות מאושרות לבניה. אחרות מצויות בשלבי בניה שונים או מוכנות לאכלוס מידי. בכל סיטואציה יתבצע שיווק מעט שונה ובכולן יימסר מידע מפורט. דירות בנויות ניתן לראות מקרוב. דירות מתוכננות מחייבות מסירת מידע מפורט כמו: המפרט העשיר, מחירים, תנאי תשלום והצמדה, מידע לגבי ערבויות כספיות הניתנות לאחר העברת כספים לקבלן, אפשרות לבקשה לשינויים בתכנון פנימי ועוד. הפירוט הנ"ל חשוב לשקט הנפשי של הרוכשים היודעים מה צפוי להם בעסקה.

פנטהאוז יד שניה

פנטהאוז יד שניה הינו ישן, ולרוב, יש לחדשו. רבים מהמוכרים רוצים לערוך בו שיפוצים הכרחיים לטובת שיפור מראהו. מתווך יצירתי יכול לסייע להם בנושא ולציין אלו לדעתו נדרשים. הוא אף יכול לסרוק את המרחב הפנימי לטובת יצירת הדמיה ממוחשבת. היא תוצג בפני רוכשים פוטנציאליים לטובת קבלת רושם ראשוני. כך לא יהיה צורך להגיע לבית עצמו ולהטריח את הבעלים. משני הצדדים ייחסך זמן מיותר. רק מתעניינים רציניים יגיעו להמשך תהליך הרכישה.

 חברה בעלת צוות מיומן

חברת NYG עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים ותנאים נוחים, ליווי, עזרה במציאת עורכי דין ומומחים אחרים ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר ממתן שירותים ללקוחות רבים וישמחו לשרת אחרים.